Kesla

Asiakastietoa koronavirustilanteen vaikutuksista Keslan toimintaan

17.03.2020 Uutiset

Olemme tehneet yrityksessämme järjestelyjä henkilöstömme turvaamiseksi ja tartunta-aallon hidastamiseksi Suomessa. Toimenpiteisiin kuuluvat niin hygienian lisääminen, työtilajärjestelyt, etätyömahdollisuus kuin sisäisten ja ulkoisten kontaktien minimointi. Tilanteesta huolimatta, pyrimme palvelemaan asiakkaitamme entiseen tapaan.

Tuotteiden toimitusajat

Keslan tuotanto pyörii normaalisti. Yksittäiset myöhästymiset ovat kuitenkin mahdollisia johtuen komponenttien saatavuusongelmista ja koulujen sulkeutumisista aiheutuvista henkilöstön lastenhoitojärjestelyistä.

Tilanne on haasteellinen myös työntekijöillemme ja teemme kaikkemme tilanteen sujuvoittamiseksi.

Tekninen tuki ja myynti

Kuten normaalistikin, ensisijainen yhteyshenkilösi niin teknisen tuen kuin uuden tuotteen hankinnankin osalta on lähin KESLA-jälleenmyyjäsi tai huoltopisteesi.

Tuemme yhteistyökumppaneitamme sataprosenttisesti näissä asioissa. Nykyinen tekniikka mahdollistaa onneksi vahvan tuen myös ilman lähikontaktia.  

Varaosat palvelevat normaalisti arkisin klo 7-16. Luonnollisesti suosittelemme noutotilauksia tehtäväksi ennakkoon ylimääräisten kontaktien vähentämiseksi. Myös varaosatoimitukset kulkevat normaalisti eli parhaimmillaan tilattu osa saadaan lähtemään jo samana päivänä.

Vierailijat

Henkilöstömme turvaamiseksi ja viruksen leviämisen hillitsemiseksi Kesla ei ota lainkaan vastaan vieraita.

Tapahtumat

Perumme kaikki osallistumisemme tapahtumiin aina kesäkuun loppuun saakka. Emme myöskään järjestä suunniteltuja avoimien ovien päiviä toimipisteissämme kesäkuussa.

Keskitämme 60-vuotisjuhlinnan syyskauden tapahtumien yhteyteen alkukesän sijaan.

Luonnollisesti tilanne elää jatkuvasti ja muutokset ovat siten mahdollisia.

Kesla tekee osansa viruksen leviämisen hillitsemiseksi. Katsomme luottavaisesti tulevaisuuteen ja toivomme, että toimimalla vastuullisesti, pystymme kaikki palaamaan nopeammin normaaliin elämänrytmiin.